Shop Mobile More Submit  Join Login
The Masked bg story p10 by Haychel The Masked bg story p10 by Haychel
:o

I wanna start mission 4 -.-

--------------------------

GO BACK ; PREV ; NEXT ;

--------------------------
For :iconpmd-explorers:
Team application: The Masked
Add a Comment:
 
:iconsafury:
Safury Featured By Owner Oct 21, 2011
lol Devonshire and/or Gunpowder killed Dusknoir!
(or at least that's my best guess...)

wait... how do ghosts even have blood?? they're dead!!
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
it's :iconketchupplz:... :p
Reply
:iconsafury:
Safury Featured By Owner Oct 21, 2011
lol of course it is ;)
Reply
:icondendris:
Dendris Featured By Owner Oct 21, 2011
Mmm... A nice blood smoothie~ :iconikilleditplz:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
it's :iconketchupplz:
Reply
:icondendris:
Dendris Featured By Owner Oct 22, 2011
Other ketchup brands ARE available~
Reply
:iconhakaiakumu:
HakaiAkumu Featured By Owner Oct 21, 2011  Student General Artist
Silly Leon! Meri can't run!! she can float :iconsothereplz:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
:rofl:That's why she was confused as well~
Reply
:iconrahrcat:
RahrCat Featured By Owner Oct 21, 2011
Leoooooooooon! :iconohnoesplz:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconohnoseplz:
Reply
:icondrakel-x:
Drakel-X Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
:O oh no blood!! D:

btw, love how u drew Dusknoir
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
mmmm, :iconketchupplz:. :p

Thanks~ :)
Reply
:icondrakel-x:
Drakel-X Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
np, the glowing marks u added gav him an awesomely ominous look! :D
Reply
:iconemeclipse:
Emeclipse Featured By Owner Oct 21, 2011  Student Traditional Artist
:icongaspplz::faint:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
:p
Reply
:icon0okami-rei:
0okami-Rei Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
.....the cliffhanger is killing me.Other than that.....wow. You pull off Baby Meri fantastically.
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thanks~~ :p
Reply
:iconsonyathehedgragon:
sonyathehedgragon Featured By Owner Oct 21, 2011
ooh i 'm excited, and i can't wait to see your mission four!
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
I wanna start soon~ maybe one or two more pages for this and I'll move on to mission 4~~
Reply
:iconsonyathehedgragon:
sonyathehedgragon Featured By Owner Oct 21, 2011
yay!
Reply
:iconpinksneasel:
Pinksneasel Featured By Owner Oct 21, 2011
Hmm, possible blood. I'm guessing its GP and Dev that got to them, and disposed of the dusnoir.
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
:p
Reply
:iconkemonoapocalypse:
KemonoApocalypse Featured By Owner Oct 20, 2011  Student Digital Artist
Spolier, Leon survives.
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol of course
Reply
:iconnoavai:
noavai Featured By Owner Oct 21, 2011
Nonsense, Leon dies and what we're seeing is his dying dream, just like in Final Fantasy VIII. :v

Hell, both main characters are called Leon and act kind of sulky :noes:

*gasp*

It all makes sense now :omg:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol Leon is kinda sulky, but he's definitely not dead~ :XD:
Reply
:iconnoavai:
noavai Featured By Owner Oct 21, 2011
Pretty sure Squall, the devs, and most gamers thought the same after the latter got impaled with extreme prejudice by a giant icicle. And then Moombas appeared in the game... :|

It's just like Leon here. He gets killed and then meets a Haunter (which are hairless) with a bang and a crush on a Castform that stutters. That's simply unnatural. It all makes sense I tell you, canon be damned. :noes:

The only thing missing is a quirky love interest and a nonsensical timeloop storyline. :XD:


Jokes aside. I'm also dying to see Mission 4. I have high hopes Leon will become a badass Lucario. Or at least be a general badass against the legion of dragons thingy if you decide he's too cool to become cooler. :la:
Wait... isn't "badass Lucario" a redundancy? :hmm:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol NO~ :XD:

A few people, including you, have been expecting Leon to evolve in mission 4. In fact, I will talk about evolution, but with a twist... :iconheplz:

Of course, Lucario is more than badass! :XD:
Reply
:iconnoavai:
noavai Featured By Owner Oct 21, 2011
I... dunno how to interpret that :|
Well, is not like at the moment you have many choices. You either evolve, Noir, evolve Leon, or wait for a fourth member. Either way you'll use your fourth slot and be stuck like that until PMD decides to update.

Or none of the above, of course
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconheplz:...
Reply
:iconlord-siver:
Lord-Siver Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Writer
:O this isn't leons blood at the end of the side i hope...
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
:p...
Reply
:iconmichael2021:
michael2021 Featured By Owner Oct 20, 2011
then do it
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
Just wanna finish this first, I held this up for too long~
Reply
:iconblanewind13:
blanewind13 Featured By Owner Oct 20, 2011
ohhhhhhhhhhhh
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
:o
Reply
:icontrinosaur:
Trinosaur Featured By Owner Oct 20, 2011  Professional Filmographer
OH NOES! :ohnoes:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconohnoseplz:
Reply
:icontrinosaur:
Trinosaur Featured By Owner Oct 20, 2011  Professional Filmographer
LOL
Reply
:iconm-a-y-a-l:
M-a-y-a-l Featured By Owner Oct 20, 2011
:O
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconohnoseplz:
Reply
:iconshinysentret:
shinysentret Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist General Artist
Oh no! Leon!:noes:
Reply
:iconhaychel:
Haychel Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
:iconohnoesplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 20, 2011
Image Size
851 KB
Resolution
500×2000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,333
Favourites
61 (who?)
Comments
43
Downloads
21
×